Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47727
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуряк, Є. В.-
dc.date.accessioned2024-02-21T10:13:56Z-
dc.date.available2024-02-21T10:13:56Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБуряк Є. В. Можливі аспекти підвищення рівня маркетингового забезпечення підприємств агропромислового комплексу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47727-
dc.description.abstractУ статті визначено основні напрями щодо можливої оптимізації маркетингових процесів на підприємствах агропромислового комплексу.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the determination of the main trends concerning possible optimization of marketing processes at enterprises of agricultural complex.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleМожливі аспекти підвищення рівня маркетингового забезпечення підприємств агропромислового комплексуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-25.pdf262.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.