Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47727
Title: Можливі аспекти підвищення рівня маркетингового забезпечення підприємств агропромислового комплексу
Authors: Буряк, Є. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Буряк Є. В. Можливі аспекти підвищення рівня маркетингового забезпечення підприємств агропромислового комплексу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: У статті визначено основні напрями щодо можливої оптимізації маркетингових процесів на підприємствах агропромислового комплексу.
The article deals with the determination of the main trends concerning possible optimization of marketing processes at enterprises of agricultural complex.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47727
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-25.pdf262.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.