Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47723
Назва: Трансформаційні зміни інструментів бренду на м'ясопереробному підприємстві
Автори: Бронська, О. Ю.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Бронська О. Ю. Трансформаційні зміни інструментів бренду на м'ясопереробному підприємстві. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): У статті виділено основні принципи для здійснення змін на рівні позиціонування бренду; обґрунтовано необхідність зосередження позиціонування бренду м'ясо-ковбасної продукції саме на забезпеченні основних вимог споживачів; наведена характеристика змін в комунікаційній політиці в сучасних умовах; рекомендовано проведення оцінки ефективності інноваційних програм просування по запропонованій методиці.
In the article basic principles are selected for realization of changes at the level of positioning of brand; the necessity of concentration of positioning of brand of meat- sausage products is grounded exactly on providing of the basic requirements of users; description of changes is resulted in an of communication policy in modern terms; the lead through of estimation of efficiency of the innovative programs of advancement is recommended on the offered method.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47723
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-22.pdf273.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.