Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБронська, О. Ю.-
dc.date.accessioned2024-02-21T09:44:55Z-
dc.date.available2024-02-21T09:44:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБронська О. Ю. Трансформаційні зміни інструментів бренду на м'ясопереробному підприємстві. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47723-
dc.description.abstractУ статті виділено основні принципи для здійснення змін на рівні позиціонування бренду; обґрунтовано необхідність зосередження позиціонування бренду м'ясо-ковбасної продукції саме на забезпеченні основних вимог споживачів; наведена характеристика змін в комунікаційній політиці в сучасних умовах; рекомендовано проведення оцінки ефективності інноваційних програм просування по запропонованій методиці.uk_UA
dc.description.abstractIn the article basic principles are selected for realization of changes at the level of positioning of brand; the necessity of concentration of positioning of brand of meat- sausage products is grounded exactly on providing of the basic requirements of users; description of changes is resulted in an of communication policy in modern terms; the lead through of estimation of efficiency of the innovative programs of advancement is recommended on the offered method.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleТрансформаційні зміни інструментів бренду на м'ясопереробному підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-22.pdf273.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.