Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47723
Title: Трансформаційні зміни інструментів бренду на м'ясопереробному підприємстві
Authors: Бронська, О. Ю.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Бронська О. Ю. Трансформаційні зміни інструментів бренду на м'ясопереробному підприємстві. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: У статті виділено основні принципи для здійснення змін на рівні позиціонування бренду; обґрунтовано необхідність зосередження позиціонування бренду м'ясо-ковбасної продукції саме на забезпеченні основних вимог споживачів; наведена характеристика змін в комунікаційній політиці в сучасних умовах; рекомендовано проведення оцінки ефективності інноваційних програм просування по запропонованій методиці.
In the article basic principles are selected for realization of changes at the level of positioning of brand; the necessity of concentration of positioning of brand of meat- sausage products is grounded exactly on providing of the basic requirements of users; description of changes is resulted in an of communication policy in modern terms; the lead through of estimation of efficiency of the innovative programs of advancement is recommended on the offered method.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47723
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-22.pdf273.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.