Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47720
Назва: Стратегічний аналіз умов розвитку сільськогосподарських підприємств
Автори: Бондарєва, Ю. Г.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Бондарєва Ю. Г. Стратегічний аналіз умов розвитку сільськогосподарських підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність оцінки маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств, визначення їх ефективності за допомогою використання методики SWOT-аналізу.
Evaluation necessity of agrarian enterprises marketing activity, definition of their efficiency applying SWOT-analysis methods are grounded in this article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47720
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-20.pdf281.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.