Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондарєва, Ю. Г.-
dc.date.accessioned2024-02-21T09:19:51Z-
dc.date.available2024-02-21T09:19:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБондарєва Ю. Г. Стратегічний аналіз умов розвитку сільськогосподарських підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47720-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність оцінки маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств, визначення їх ефективності за допомогою використання методики SWOT-аналізу.uk_UA
dc.description.abstractEvaluation necessity of agrarian enterprises marketing activity, definition of their efficiency applying SWOT-analysis methods are grounded in this article.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleСтратегічний аналіз умов розвитку сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-20.pdf281.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.