Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47720
Название: Стратегічний аналіз умов розвитку сільськогосподарських підприємств
Авторы: Бондарєва, Ю. Г.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Бондарєва Ю. Г. Стратегічний аналіз умов розвитку сільськогосподарських підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано необхідність оцінки маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств, визначення їх ефективності за допомогою використання методики SWOT-аналізу.
Evaluation necessity of agrarian enterprises marketing activity, definition of their efficiency applying SWOT-analysis methods are grounded in this article.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47720
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-20.pdf281.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.