Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47720
Title: Стратегічний аналіз умов розвитку сільськогосподарських підприємств
Authors: Бондарєва, Ю. Г.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Бондарєва Ю. Г. Стратегічний аналіз умов розвитку сільськогосподарських підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність оцінки маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств, визначення їх ефективності за допомогою використання методики SWOT-аналізу.
Evaluation necessity of agrarian enterprises marketing activity, definition of their efficiency applying SWOT-analysis methods are grounded in this article.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47720
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-20.pdf281.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.