Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47716
Назва: Споживчі уподобання на ринку ковбасних виробів міста Херсона як орієнтир для прийняття маркетингових рішень
Автори: Боліла, С. Ю.
Сергєєва, Ю. А.
Бикова, В. Г.
Федорова, Т. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Боліла С. Ю., Сергєєва Ю. А., Бикова В. Г., Федорова Т. В. Споживчі уподобання на ринку ковбасних виробів міста Херсона як орієнтир для прийняття маркетингових рішень. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): Споживчі уподобання на ринку ковбасних виробів міста Херсона як орієнтир для прийняття маркетингових рішень. На основі проведених досліджень споживчих уподобань покупців м. Херсона визначений профіль цільового покупця та обгрунтовані маркетингові заходи для товаровиробника ковбасних виробів.
Consumer tastes at the market of sausage products of city of Kherson as a referencepoint for the acceptance of marketing decisions. On the basis of the conducted researches of consumer tastes of customers of Kherson a certain profile of having a special purpose customer and reasonable marketing measures are for the commodity producer of sausage products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47716
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-18.pdf444.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.