Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47716
Название: Споживчі уподобання на ринку ковбасних виробів міста Херсона як орієнтир для прийняття маркетингових рішень
Авторы: Боліла, С. Ю.
Сергєєва, Ю. А.
Бикова, В. Г.
Федорова, Т. В.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Боліла С. Ю., Сергєєва Ю. А., Бикова В. Г., Федорова Т. В. Споживчі уподобання на ринку ковбасних виробів міста Херсона як орієнтир для прийняття маркетингових рішень. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): Споживчі уподобання на ринку ковбасних виробів міста Херсона як орієнтир для прийняття маркетингових рішень. На основі проведених досліджень споживчих уподобань покупців м. Херсона визначений профіль цільового покупця та обгрунтовані маркетингові заходи для товаровиробника ковбасних виробів.
Consumer tastes at the market of sausage products of city of Kherson as a referencepoint for the acceptance of marketing decisions. On the basis of the conducted researches of consumer tastes of customers of Kherson a certain profile of having a special purpose customer and reasonable marketing measures are for the commodity producer of sausage products.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47716
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-18.pdf444.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.