Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоліла, С. Ю.-
dc.contributor.authorСергєєва, Ю. А.-
dc.contributor.authorБикова, В. Г.-
dc.contributor.authorФедорова, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-02-21T08:57:46Z-
dc.date.available2024-02-21T08:57:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБоліла С. Ю., Сергєєва Ю. А., Бикова В. Г., Федорова Т. В. Споживчі уподобання на ринку ковбасних виробів міста Херсона як орієнтир для прийняття маркетингових рішень. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47716-
dc.description.abstractСпоживчі уподобання на ринку ковбасних виробів міста Херсона як орієнтир для прийняття маркетингових рішень. На основі проведених досліджень споживчих уподобань покупців м. Херсона визначений профіль цільового покупця та обгрунтовані маркетингові заходи для товаровиробника ковбасних виробів.uk_UA
dc.description.abstractConsumer tastes at the market of sausage products of city of Kherson as a referencepoint for the acceptance of marketing decisions. On the basis of the conducted researches of consumer tastes of customers of Kherson a certain profile of having a special purpose customer and reasonable marketing measures are for the commodity producer of sausage products.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleСпоживчі уподобання на ринку ковбасних виробів міста Херсона як орієнтир для прийняття маркетингових рішеньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-18.pdf444.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.