Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47691
Title: Управління маркетингом в аграрному секторі регіону
Authors: Аннєнко, Л. О.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Аннєнко Л. О. Управління маркетингом в аграрному секторі регіону. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: Стаття присвячена розробці й обґрунтуванню науково-методологічних основ формування і розвитку системи агромаркетингу, концептуальних положень ринкових стратегій аграрних підприємств, механізмів їх практичного функціонування.
The article is devoted to the development and substantiation of scientific and methodological principles of the formation and development of the system of agromarketing, conceptual points of market strategies of agricultural enterprises, and mechanisms of their functioning.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47691
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-11.pdf273.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.