Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАннєнко, Л. О.-
dc.date.accessioned2024-02-21T07:54:25Z-
dc.date.available2024-02-21T07:54:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАннєнко Л. О. Управління маркетингом в аграрному секторі регіону. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47691-
dc.description.abstractСтаття присвячена розробці й обґрунтуванню науково-методологічних основ формування і розвитку системи агромаркетингу, концептуальних положень ринкових стратегій аграрних підприємств, механізмів їх практичного функціонування.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the development and substantiation of scientific and methodological principles of the formation and development of the system of agromarketing, conceptual points of market strategies of agricultural enterprises, and mechanisms of their functioning.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleУправління маркетингом в аграрному секторі регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-11.pdf273.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.