Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47691
Название: Управління маркетингом в аграрному секторі регіону
Авторы: Аннєнко, Л. О.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Аннєнко Л. О. Управління маркетингом в аграрному секторі регіону. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена розробці й обґрунтуванню науково-методологічних основ формування і розвитку системи агромаркетингу, концептуальних положень ринкових стратегій аграрних підприємств, механізмів їх практичного функціонування.
The article is devoted to the development and substantiation of scientific and methodological principles of the formation and development of the system of agromarketing, conceptual points of market strategies of agricultural enterprises, and mechanisms of their functioning.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47691
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-11.pdf273.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.