Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47691
Назва: Управління маркетингом в аграрному секторі регіону
Автори: Аннєнко, Л. О.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Аннєнко Л. О. Управління маркетингом в аграрному секторі регіону. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розробці й обґрунтуванню науково-методологічних основ формування і розвитку системи агромаркетингу, концептуальних положень ринкових стратегій аграрних підприємств, механізмів їх практичного функціонування.
The article is devoted to the development and substantiation of scientific and methodological principles of the formation and development of the system of agromarketing, conceptual points of market strategies of agricultural enterprises, and mechanisms of their functioning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47691
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-11.pdf273.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.