Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47687
Назва: Сучасна концепція маркетингу на формування маркетингового комплексу сільськогосподарських підприємств
Автори: Євчук, Л. А.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Євчук Л. А. Сучасна концепція маркетингу на формування маркетингового комплексу сільськогосподарських підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): У статті представлено авторський погляд на сучасну концепцію маркетингу сільськогосподарських підприємств. Розкрито специфіку формування цін на сільськогосподарську продукцію, раціональної системи її розподілу та просування. Доведена необхідність перебудови виробничої орієнтацій господарств на перспективні потреби споживачів.
In article the sight of the author at the modern concept of marketing of the agricultural enterprises is presented. It is opened features of formation of the prices for agricultural production, its rational system of distribution and advancement. Necessity of reorganization of industrial orientation of economy on perspective requirements of consumers is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47687
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-9.pdf262.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.