Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47687
Название: Сучасна концепція маркетингу на формування маркетингового комплексу сільськогосподарських підприємств
Авторы: Євчук, Л. А.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Євчук Л. А. Сучасна концепція маркетингу на формування маркетингового комплексу сільськогосподарських підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено авторський погляд на сучасну концепцію маркетингу сільськогосподарських підприємств. Розкрито специфіку формування цін на сільськогосподарську продукцію, раціональної системи її розподілу та просування. Доведена необхідність перебудови виробничої орієнтацій господарств на перспективні потреби споживачів.
In article the sight of the author at the modern concept of marketing of the agricultural enterprises is presented. It is opened features of formation of the prices for agricultural production, its rational system of distribution and advancement. Necessity of reorganization of industrial orientation of economy on perspective requirements of consumers is proved.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47687
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-9.pdf262.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.