Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвчук, Л. А.-
dc.date.accessioned2024-02-20T13:19:29Z-
dc.date.available2024-02-20T13:19:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЄвчук Л. А. Сучасна концепція маркетингу на формування маркетингового комплексу сільськогосподарських підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47687-
dc.description.abstractУ статті представлено авторський погляд на сучасну концепцію маркетингу сільськогосподарських підприємств. Розкрито специфіку формування цін на сільськогосподарську продукцію, раціональної системи її розподілу та просування. Доведена необхідність перебудови виробничої орієнтацій господарств на перспективні потреби споживачів.uk_UA
dc.description.abstractIn article the sight of the author at the modern concept of marketing of the agricultural enterprises is presented. It is opened features of formation of the prices for agricultural production, its rational system of distribution and advancement. Necessity of reorganization of industrial orientation of economy on perspective requirements of consumers is proved.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleСучасна концепція маркетингу на формування маркетингового комплексу сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-9.pdf262.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.