Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47676
Назва: Особливості формування маркетингової цінової політики аграрних підприємств
Автори: Писаренко, В. В.
Ломонос, Л. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Писаренко В. В., Ломонос Л. М. Особливості формування маркетингової цінової політики аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): У статі сформульовано поняття цінової політики. Охарактеризовано процес ціноутворення та види цін на плодоовочеву продукцію. Запропоновані шляхи оптимізації ціноутворення на плодоовочеву продукцію використання яких дозволить підприємствам поліпшити ефективність вирощування продукції та фінансовий стан.
The concept of price policy is formulate in the article process of form produce has been characterized. Ways of pricing optimization of fruit and vegetable products are introduced, using them, enterprises increase their efficiency of growing and finance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47676
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-7.pdf281.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.