Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47676
Название: Особливості формування маркетингової цінової політики аграрних підприємств
Авторы: Писаренко, В. В.
Ломонос, Л. М.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Писаренко В. В., Ломонос Л. М. Особливості формування маркетингової цінової політики аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Краткий осмотр (реферат): У статі сформульовано поняття цінової політики. Охарактеризовано процес ціноутворення та види цін на плодоовочеву продукцію. Запропоновані шляхи оптимізації ціноутворення на плодоовочеву продукцію використання яких дозволить підприємствам поліпшити ефективність вирощування продукції та фінансовий стан.
The concept of price policy is formulate in the article process of form produce has been characterized. Ways of pricing optimization of fruit and vegetable products are introduced, using them, enterprises increase their efficiency of growing and finance.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47676
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-7.pdf281.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.