Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47676
Title: Особливості формування маркетингової цінової політики аграрних підприємств
Authors: Писаренко, В. В.
Ломонос, Л. М.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Писаренко В. В., Ломонос Л. М. Особливості формування маркетингової цінової політики аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: У статі сформульовано поняття цінової політики. Охарактеризовано процес ціноутворення та види цін на плодоовочеву продукцію. Запропоновані шляхи оптимізації ціноутворення на плодоовочеву продукцію використання яких дозволить підприємствам поліпшити ефективність вирощування продукції та фінансовий стан.
The concept of price policy is formulate in the article process of form produce has been characterized. Ways of pricing optimization of fruit and vegetable products are introduced, using them, enterprises increase their efficiency of growing and finance.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47676
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-7.pdf281.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.