Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47663
Назва: Український досвід розвитку регіонального маркетингу
Автори: Блажеєва, В. В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Блажеєва В. В. Український досвід розвитку регіонального маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 98 «Економічні науки». 2010. С.
Короткий огляд (реферат): В статті автором було охарактенризовано розвиток регіонального маркетингу в розділі окремих регіонів України. Особлива увага зосереджена на можливостях використання маркетингових інструментів органами державної влади з метою підвищення іміджу України та залучення потенційних інвесторів
The author had described of development of regional marketing in terms of various regions of Ukraine in the article. Particular attention is focused on the potential use of marketing instruments of public authorities to improve Ukraine's image and attract potential investors
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47663
Розташовується у зібраннях:Випуск 98: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_98_2010_20.pdf122.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.