Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47663
Title: Український досвід розвитку регіонального маркетингу
Authors: Блажеєва, В. В.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Блажеєва В. В. Український досвід розвитку регіонального маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 98 «Економічні науки». 2010. С.
Abstract: В статті автором було охарактенризовано розвиток регіонального маркетингу в розділі окремих регіонів України. Особлива увага зосереджена на можливостях використання маркетингових інструментів органами державної влади з метою підвищення іміджу України та залучення потенційних інвесторів
The author had described of development of regional marketing in terms of various regions of Ukraine in the article. Particular attention is focused on the potential use of marketing instruments of public authorities to improve Ukraine's image and attract potential investors
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47663
Appears in Collections:Випуск 98: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_98_2010_20.pdf122.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.