Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлажеєва, В. В.-
dc.date.accessioned2024-02-19T14:39:35Z-
dc.date.available2024-02-19T14:39:35Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБлажеєва В. В. Український досвід розвитку регіонального маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 98 «Економічні науки». 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47663-
dc.description.abstractВ статті автором було охарактенризовано розвиток регіонального маркетингу в розділі окремих регіонів України. Особлива увага зосереджена на можливостях використання маркетингових інструментів органами державної влади з метою підвищення іміджу України та залучення потенційних інвесторівuk_UA
dc.description.abstractThe author had described of development of regional marketing in terms of various regions of Ukraine in the article. Particular attention is focused on the potential use of marketing instruments of public authorities to improve Ukraine's image and attract potential investorsuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleУкраїнський досвід розвитку регіонального маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 98: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_98_2010_20.pdf122.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.