Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47139
Назва: Маркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку бізнесу
Автори: Бубенець, І. Г.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Полтава : ПУЕТ
Бібліографічний опис: Бубенець І. Г. Маркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку бізнесу. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). Полтава : ПУЕТ, 2023. С. 21-23
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47139
ISBN: 978-966-184-453-6
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_Bubenets_Marketing-21-23.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.