Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.date.accessioned2024-02-09T09:53:01Z-
dc.date.available2024-02-09T09:53:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБубенець І. Г. Маркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку бізнесу. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). Полтава : ПУЕТ, 2023. С. 21-23uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-184-453-6-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47139-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПолтава : ПУЕТuk_UA
dc.titleМаркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_Bubenets_Marketing-21-23.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.