Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47139
Название: Маркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку бізнесу
Авторы: Бубенець, І. Г.
Дата публикации: 2023
Издательство: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Бубенець І. Г. Маркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку бізнесу. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). Полтава : ПУЕТ, 2023. С. 21-23
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47139
ISBN: 978-966-184-453-6
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_Bubenets_Marketing-21-23.pdf1.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.