Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47138
Назва: Антикризовий маркетинг як частина антикризового управління підприємством
Автори: Бубенець, І. Г.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Bielsko-Biala: WSEH
Бібліографічний опис: Бубенець І. Г. Антикризовий маркетинг як частина антикризового управління підприємством. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the international scientific Internet conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH, 2023. С. 195-198
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47138
ISBN: 978-83-63649-15-9
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_of_innovations_WSEH_2023_-196-199.pdf340.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.