Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47138
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.date.accessioned2024-02-09T09:47:21Z-
dc.date.available2024-02-09T09:47:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБубенець І. Г. Антикризовий маркетинг як частина антикризового управління підприємством. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the international scientific Internet conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH, 2023. С. 195-198uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-63649-15-9-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47138-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherBielsko-Biala: WSEHuk_UA
dc.titleАнтикризовий маркетинг як частина антикризового управління підприємствомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing_of_innovations_WSEH_2023_-196-199.pdf340.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.