Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46887
Назва: Еволюція концепцій маркетингу в умовах сучасних трансформацій
Автори: Жегус, О. В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Bielsko-Biala: WSEH
Бібліографічний опис: Жегус О. В. Еволюція концепцій маркетингу в умовах сучасних трансформацій. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. Р. 272-276
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46887
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhehus_evolution of marketing concepts.pdf612.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.