Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-05T09:48:11Z-
dc.date.available2024-02-05T09:48:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЖегус О. В. Еволюція концепцій маркетингу в умовах сучасних трансформацій. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. Р. 272-276uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46887-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherBielsko-Biala: WSEHuk_UA
dc.titleЕволюція концепцій маркетингу в умовах сучасних трансформаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhehus_evolution of marketing concepts.pdf612.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.