Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46421
Назва: Упровадження феноменологічної гіпотези ефекту індукованого тепломасообміну в дисципліну «Фізика»
Автори: Погожих, М. І.
Пак, А. О.
Пак, А. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Погожих М. І., Пак А. О., Пак А. В. Упровадження феноменологічної гіпотези ефекту індукованого тепломасообміну в дисципліну «Фізика». Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти: тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., 25 вересня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 162-163.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46421
Розташовується у зібраннях:Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання-забезпечення якості вищої освіти.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Synerhetychna_kontseptsiya_rozvytku_2020_162-163.pdf677.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.