Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46421
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПогожих, М. І.-
dc.contributor.authorПак, А. О.-
dc.contributor.authorПак, А. В.-
dc.date.accessioned2024-01-31T08:15:31Z-
dc.date.available2024-01-31T08:15:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПогожих М. І., Пак А. О., Пак А. В. Упровадження феноменологічної гіпотези ефекту індукованого тепломасообміну в дисципліну «Фізика». Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти: тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., 25 вересня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 162-163.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46421-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleУпровадження феноменологічної гіпотези ефекту індукованого тепломасообміну в дисципліну «Фізика»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання-забезпечення якості вищої освіти.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Synerhetychna_kontseptsiya_rozvytku_2020_162-163.pdf677.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.