Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4594
Назва: Аналіз та оцінка маркетингових можливостей і ресурсів в ефективному управлінні маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства
Інші назви: Analysis and evaluation of marketing opportunities and resources to effectively manage marketing activities silskohspodarskoho company.
Аналіз та оцінка маркетингових можливостей і ресурсів в ефективному управлінні маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства.
Автори: Рябуха, І.С.
Скринник, М.О.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Рябуха І.С., Скринник М.О. Аналіз та оцінка маркетингових можливостей і ресурсів в ефективному управлінні маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства. 2014. № 5. С. 273
Серія/номер: Економічні науки;№ 5
Короткий огляд (реферат): Проаналізоване середовище непрямого впливу та розглянутий вплив факторів зовнішнього середовища безпосереднього впливу на прикладі сільськогосподарського підприємства.
Proanalizuvane indirect effects of environment and consider the impact of environmental factors directly influence the prykladы sыlskohospodarskoho pыdpryэmstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4594
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryabukha_Skrynnyk.pdf521.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.