Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРябуха, І.С.-
dc.contributor.authorСкринник, М.О.-
dc.date.accessioned2022-08-10T08:53:49Z-
dc.date.available2022-08-10T08:53:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРябуха І.С., Скринник М.О. Аналіз та оцінка маркетингових можливостей і ресурсів в ефективному управлінні маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства. 2014. № 5. С. 273uk_UA
dc.identifier.otherУДК 631.1:65: 332.2(477)-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4594-
dc.description.abstractПроаналізоване середовище непрямого впливу та розглянутий вплив факторів зовнішнього середовища безпосереднього впливу на прикладі сільськогосподарського підприємства.uk_UA
dc.description.abstractProanalizuvane indirect effects of environment and consider the impact of environmental factors directly influence the prykladы sыlskohospodarskoho pыdpryэmstva.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 5-
dc.titleАналіз та оцінка маркетингових можливостей і ресурсів в ефективному управлінні маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis and evaluation of marketing opportunities and resources to effectively manage marketing activities silskohspodarskoho company.uk_UA
dc.title.alternativeАналіз та оцінка маркетингових можливостей і ресурсів в ефективному управлінні маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryabukha_Skrynnyk.pdf521.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.