Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4587
Назва: Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств
Інші назви: The use of branding in the context of increasing the competitiveness of poultry farm enterprises production.
Использование брендинга в контексте повышения конкурентоспособности продукции птицеводческих предприятий.
Автори: Гуля, Ю.В.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Гуля Ю.В. Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств. 2014. № 5. С. 231
Серія/номер: Економічні науки;№ 5
Короткий огляд (реферат): Рассмотрен опыт создания и продвижения бренда «Наша Ряба», его рестайлинг, поиск новых и адаптация существующих технологий брендинга.
The paper highlights the experience in developing and promoting Nasha Ryaba brand, its restyling, as well as in the search of new and adaptation to the existing branding technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4587
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hul’a.pdf328.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.