Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4587
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуля, Ю.В.-
dc.date.accessioned2022-08-10T08:09:09Z-
dc.date.available2022-08-10T08:09:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГуля Ю.В. Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств. 2014. № 5. С. 231uk_UA
dc.identifier.otherУДК 658.8:659.11:631.11-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4587-
dc.description.abstractРассмотрен опыт создания и продвижения бренда «Наша Ряба», его рестайлинг, поиск новых и адаптация существующих технологий брендинга.uk_UA
dc.description.abstractThe paper highlights the experience in developing and promoting Nasha Ryaba brand, its restyling, as well as in the search of new and adaptation to the existing branding technologies.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 5-
dc.titleВикористання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємствuk_UA
dc.title.alternativeThe use of branding in the context of increasing the competitiveness of poultry farm enterprises production.uk_UA
dc.title.alternativeИспользование брендинга в контексте повышения конкурентоспособности продукции птицеводческих предприятий.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hul’a.pdf328.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.