Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4587
Title: Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств
Other Titles: The use of branding in the context of increasing the competitiveness of poultry farm enterprises production.
Использование брендинга в контексте повышения конкурентоспособности продукции птицеводческих предприятий.
Authors: Гуля, Ю.В.
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Citation: Гуля Ю.В. Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств. 2014. № 5. С. 231
Series/Report no.: Економічні науки;№ 5
Abstract: Рассмотрен опыт создания и продвижения бренда «Наша Ряба», его рестайлинг, поиск новых и адаптация существующих технологий брендинга.
The paper highlights the experience in developing and promoting Nasha Ryaba brand, its restyling, as well as in the search of new and adaptation to the existing branding technologies.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4587
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hul’a.pdf328.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.