Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45805
Назва: Анализ проблем мерчендайзинга и пути их решения
Автори: Сухостаев, Е. В.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Сухостаев Е. В. Анализ проблем мерчендайзинга и пути их решения. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 138 «Економічні науки». 2013.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 138
Короткий огляд (реферат): В современной рыночной ситуации мерчендайзинг, как элемент маркетинговых коммуникаций, является важнейшим инструментом, поддерживающим успешное функционирование любой компании. Большинство компаний не осознают важность мерчендайзинга, в результате чего рискуют потерять прибыль. В данной статье рассмотрены проблемы, с которыми сталкиваются предприятия, не уделающие должного внимания выкладке товара в торговой точке и представлены пути решения проблем мерчендайзинга.
In the modern market situation merchandising, as an element of marketing communications is a critical tool that supports the success of any company. Most companies do not realize the importance of merchandising, resulting in risk of losing profits. This article discusses the challenges faced by enterprises do not pay enough attention to the merchandise shop and presents solutions to the problems of merchandising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45805
Розташовується у зібраннях:Випуск 138: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_138_2013_43.pdf536.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.