Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухостаев, Е. В.-
dc.date.accessioned2024-01-21T14:54:05Z-
dc.date.available2024-01-21T14:54:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСухостаев Е. В. Анализ проблем мерчендайзинга и пути их решения. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 138 «Економічні науки». 2013.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45805-
dc.description.abstractВ современной рыночной ситуации мерчендайзинг, как элемент маркетинговых коммуникаций, является важнейшим инструментом, поддерживающим успешное функционирование любой компании. Большинство компаний не осознают важность мерчендайзинга, в результате чего рискуют потерять прибыль. В данной статье рассмотрены проблемы, с которыми сталкиваются предприятия, не уделающие должного внимания выкладке товара в торговой точке и представлены пути решения проблем мерчендайзинга.uk_UA
dc.description.abstractIn the modern market situation merchandising, as an element of marketing communications is a critical tool that supports the success of any company. Most companies do not realize the importance of merchandising, resulting in risk of losing profits. This article discusses the challenges faced by enterprises do not pay enough attention to the merchandise shop and presents solutions to the problems of merchandising.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 138-
dc.titleАнализ проблем мерчендайзинга и пути их решенияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 138: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_138_2013_43.pdf536.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.