Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45643
Назва: 7 key operational areas of hotel managment (7 ключових сфер управління готелями)
Автори: Онопрієнко, В. В.
Науковий керівник : Удовенко, І. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Онопрієнко В. В. 7 key operational areas of hotel managment (7 ключових сфер управління готелями). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер. Удовенко І. В. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 321.
Короткий огляд (реферат): Злагоджена робота готелю не можлива без сімох основних ключових сфер.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45643
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_321.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.