Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45391
Название: | Оптимізація розвізних маршрутів доставки ковбасних виробів від ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка за маршрутом №1” |
Авторы: | Проскурня, Єгор Сергійович |
Научный руководитель: | Городецька, Т. Є. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключевые слова: | вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;ковбасні вироби;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Харків: ДБТУ |
Библиографическое описание: | Проскурня Є. С. Оптимізація розвізних маршрутів доставки ковбасних виробів від ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка за маршрутом №1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. Т. Є. Городецька; Харків, 2023. 60 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка міста Харкова за маршрутом №1. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки ковбасних виробів за оптимальним маршрутом №1. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельної мережі шляхом застосування оптимального розвізного маршруту. Вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №1 по доставці ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельних точок мікрорайону Салтівка м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 23,0 км до значень 19,9 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 7,1 км до значень 5,5 км. Час перебування автомобіля на маршруті №1 зменшився з 0,901 години до 0,717 години, тобто на 20,42%. Коефіцієнт використання пробігу за оптимальним маршрутом №1, в порівнянні з вихідним, збільшився з 0,69 до 0,72. Коефіцієнт використання вантажопідйомності становить 0,78. Виконано розрахунок собівартості перевезень ковбасних виробів за оптимальним та вихідним маршрутами. Собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом №1 складає 318,24 грн/т, за вихідним маршрутом 436,31 грн/т, що на 27,06 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45391 |
Располагается в коллекциях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_B_414_275-19-01_Proskurnya.pdf Restricted Access | 13.19 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.