Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45391
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Городецька, Т. Є. | - |
dc.contributor.author | Проскурня, Єгор Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-12T12:31:50Z | - |
dc.date.available | 2024-01-12T12:31:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Проскурня Є. С. Оптимізація розвізних маршрутів доставки ковбасних виробів від ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка за маршрутом №1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. Т. Є. Городецька; Харків, 2023. 60 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45391 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка міста Харкова за маршрутом №1. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки ковбасних виробів за оптимальним маршрутом №1. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельної мережі шляхом застосування оптимального розвізного маршруту. Вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту №1 по доставці ковбасних виробів від виробника ТОВ ХМК до торгівельних точок мікрорайону Салтівка м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 23,0 км до значень 19,9 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 7,1 км до значень 5,5 км. Час перебування автомобіля на маршруті №1 зменшився з 0,901 години до 0,717 години, тобто на 20,42%. Коефіцієнт використання пробігу за оптимальним маршрутом №1, в порівнянні з вихідним, збільшився з 0,69 до 0,72. Коефіцієнт використання вантажопідйомності становить 0,78. Виконано розрахунок собівартості перевезень ковбасних виробів за оптимальним та вихідним маршрутами. Собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом №1 складає 318,24 грн/т, за вихідним маршрутом 436,31 грн/т, що на 27,06 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ДБТУ | uk_UA |
dc.subject | вантажні перевезення | uk_UA |
dc.subject | транспортна задача | uk_UA |
dc.subject | метод комівояжера | uk_UA |
dc.subject | ковбасні вироби | uk_UA |
dc.subject | транспортна робота | uk_UA |
dc.subject | диспетчерське керування | uk_UA |
dc.subject | ефективність доставки | uk_UA |
dc.title | Оптимізація розвізних маршрутів доставки ковбасних виробів від ТОВ ХМК до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка за маршрутом №1” | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Державний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики | - |
Appears in Collections: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023_B_414_275-19-01_Proskurnya.pdf Restricted Access | 13.19 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.