Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45026
Название: Якість послуг як критерій підвищення конкурентоспроможності в готельно-ресторанному бізнесі
Авторы: Акмен, В. О.
Шевченко, О. Є.
Якиміва, Е. І.
Беспалько, А. В.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Акмен В. О., Шевченко О. Є., Якиміва Е. І., Беспалько А. В. Якість послуг як критерій підвищення конкурентоспроможності в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 353-354
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45026
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-354-355.pdf162.51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.