Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45026
Title: Якість послуг як критерій підвищення конкурентоспроможності в готельно-ресторанному бізнесі
Authors: Акмен, В. О.
Шевченко, О. Є.
Якиміва, Е. І.
Беспалько, А. В.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Акмен В. О., Шевченко О. Є., Якиміва Е. І., Беспалько А. В. Якість послуг як критерій підвищення конкурентоспроможності в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 353-354
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45026
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-354-355.pdf162.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.