Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45026
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАкмен, В. О.-
dc.contributor.authorШевченко, О. Є.-
dc.contributor.authorЯкиміва, Е. І.-
dc.contributor.authorБеспалько, А. В.-
dc.date.accessioned2024-01-08T20:17:16Z-
dc.date.available2024-01-08T20:17:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАкмен В. О., Шевченко О. Є., Якиміва Е. І., Беспалько А. В. Якість послуг як критерій підвищення конкурентоспроможності в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 353-354uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45026-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleЯкість послуг як критерій підвищення конкурентоспроможності в готельно-ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-354-355.pdf162.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.