Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45001
Назва: Теоретичні аспекти маркетингової діяльності торговельних мереж
Автори: Пришва, І. А.
Науковий керівник : Бубенець, І. Г.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Пришва І. А. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності торговельних мереж. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Бубенець І. Г. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 268.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45001
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_25.04.2013_2_268-268.pdf153.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.