Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44919
Назва: Особливості формування та реалізації цінової політики в різних типах торговельних підприємств міста Харкова
Автори: Василенко, А. Д.
Трунова, М. С.
Науковий керівник : Жегус, О. В.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Василенко А. Д., Трунова М. С. Особливості формування та реалізації цінової політики в різних типах торговельних підприємств міста Харкова. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, готельного, ресторанного господарств і торгівлі: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 25 квітня 2013 р.; наук. кер. Жегус О. В. Харків: ХДУХТ, 2013. Ч. 2. С. 248.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44919
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t_25.04.2013_2_248-248.pdf153.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.