Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43117
Название: Сучасне мистецтво як феномен суспільства споживання
Другие названия: Contemporary art as a phenomenon of consumer society
Авторы: Христосов, Костянтин Сергійович
Научный руководитель: Нечітайло, І. С.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін
Ключевые слова: споживання;суспільство споживання;сучасне мистецтво;симулякр;соціальні функції мистецтва;consumption;consumer society;modern art;simulacrum;social functions of art
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Христосов К. С. Сучасне мистецтво як феномен суспільства споживання: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 054 – Соціологія; наук. кер. І. С. Нечітайло; Харків: ДБТУ, 2023. 56 с.
Краткий осмотр (реферат): У теоретичній частині роботи розглядаються різні типології суспільства та типи сучасного суспільства, розкриваються особливості та сутність суспільства споживання як окремого з цих типів. При цьому, у якості теоретико-методологічної основи використані ідеї Ж. Бодріяра. Окрім того, розглянуто феномен сучасного мистецтва, як специфічний об’єкт споживання. У практичній частині роботи аналізуються ознаки сучасного мистецтва як об’єкта споживання, наводяться результати дослідження, проведеного автором. Основу дослідження склали експертні інтерв’ю, на тему сучасного мистецтва, проведені серед молодих художників (n=16). У висновках зауважується, що сучасне мистецтво являє собою безпосередній об’єкт споживання, а його витвори стають симулякрами. Окрім того, визначається, що витвори сучасного мистецтва перестають виконувати свої основні функції (культурний розвиток особистості, естетизація життя тощо), натомість, набувають значного символічного значення і слугують засобом підтвердження/закріплення соціального статусу їх власників.
In the theoretical part of the thesis, various typologies of society and types of modern society are considered, the features and essence of consumer society as a separate one of these types are revealed. At the same time, the ideas of J. Baudrillard were used as the theoretical and methodological basis. In addition, the phenomenon of modern art is considered as a specific object of consumption. In the practical part of the thesis, the features of modern art as an object of consumption are analyzed, the results of the research conducted by the author are presented. The research was based on expert interviews on the topic of contemporary art conducted among young artists (n=16). In the conclusions, it is noted that modern art is a direct object of consumption, and its works become simulacra. In addition, it is determined that works of modern art cease to fulfill their main functions (cultural development of the individual, aestheticization of life, etc.), instead, they acquire a significant symbolic meaning and serve as a means of confirming/consolidating the social status of their owners.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43117
Располагается в коллекциях:054 - "Соціологія" (Бакалаври)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2023_054-19b-01_Khrystosov.pdf
  Restricted Access
601.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.